fatimasaliha Bu konuyu niye merak ediyorum, ben daha istifra edecek durumda değilim. Tiksinme öğüme şeklinde geçiyo nadiren.. Normal olabilir mi acaba diye
yldzz01 fatimasaliha normal canım her gebelik farkli ilk oglumda 7. Haftadan sonra basladi 2. Gebeligimdeyim suanda hamile oldugumu bilmedigim zamanlar öğürüyordum kusuyordun normal ortaligin hastaligi sanmistim ama ogrendim ki hamileyim erken baslamisti 2. De
Melike3506 fatimasaliha hiç kusma ve mide bulantısı yaşamadım arada öğürdüğim ve tiksindiğim oldu 35 haftalık olduk çok şükür
melikeasell fatimasaliha 5+2 yim iyi hissediyorum ama merak ediyorum böyle mi devam edecek acaba Siz kaç haftalıksınız
melikeasell fatimasaliha o zaman olmayacaktır ama illaki bi hassasiyet oluyor. Bende koku hassasiyeti var ve başkasının yaptığı yemeği çok daha güzel yiyorum
lokismommy bende 8 9 da çok kötüydüm öğürdüğüm gibi kusardım tiksindim sonra azaldı 14 haftalığız o haftalarda prilam ve prizin kullandım ama yine de devam etti şkisi de işe yaramadı bende