littlebabyyy 10+6 olduk sürekli tansiyon düşüklüğü yaşıyorum, İlk çocuğumda da yaşamistim bundada yaşıyorum. Böyle olunca sürekli halsizlik yorgunluk baygınlık hissi yaşıyorum varmı benim gibi olan neler yapıyorsunuz???
yeliz1923 littlebabyyy Dün benim de 10 a düştü acilde serum verdiler 2 tane kendime geldim aç ve susuz kalmayın ❤
littlebabyyy yeliz1923 aslında yemek de yiyorum iştahım da var ama sabahları ama 9,6 oluyor acile gitmedim hiç
lokismommy bende de dün oldu akşam şiddetli baş ağrım başladı bi anda halsizleştim 10.4 tansiyon nabzım 46 normalde nabız 70 80 tansiyonum 11 12 çıkardı
lokismommy littlebabyyy bana doktor defter yap kontrole gelene kadar yaz getir dedi sizde bi öyle yapın nolur nolmaz