gizemb0 benimde 36. Haftamda grip başıma bela olmuştu. Kadın doğum doktorum ilaç yazmadı. Bitki çayları da önerilmiyor pek. Ben ballı süt içtim, birde multivitaminler kullandım hep iyi geldi diye düşünüyorum bana. 37. Haftama girdim gribim yeni yeni geçti. Kuru öksürükle yola devam ediyorum