gizemmmm__ İlk doğumum kayıplı oldu Şuan 2. Gebeliğim . Tarif edemediğim yoğun hisler var . Korku özlem hayaller 🥹 sağlıkla kolaylık ve afiyetle gelsin yavrularımız. Hızlı ve güvenle geç 99 gün 🤲🏻🥹💙
bkb35 gizemmmm__ ah ben de aynı şeyi yaşamıştım ilk kaybım çok endişelendirdi bu hamileliğimde beni de. Şimdi son 74 🙈Çok şükür bu günlere gelmişsiniz bundan sonrası da su gibi geçsin inşallah 🙏🏼