Kızlaaar. 21 hafta gebeyim doktorum son 1 ay kalana kadar gebelere seyahat edebilirler diyoruz dedi. Yarın bir araba yolculuğum olacak 350 km falan 2 gün sonra da aynı şekilde dönüş. Doktora sormuş olsamda siz ne düşünüyorsunuz bu konuda (mecburi bir seyahat değil)