Kızlar merhaba, bn İlk gebeliğimi eylülde öğrendim kimyasal oldu. 2.sini kasımda öğrendim 10. Haftada kalbı durdu kürtaj oldum ocakta. Suan tekrar deniyorum ama aynısı olacak diye çok korkuyorum. Doktor kalp atısı duyulunca coraspin baslatırız dedi. Sadece patalojı bakıldı Baska bir araştırma olmadı. Suan da tekrar kısa zamanda hamıle kalamam gıbı bır hıs var bnde . Vitamin kullanıyorum. 3 ay korundum tekrar denemeye başladım. Kürtaj sonrası siz neler yaptınız nasıl ilerledi süreç ? Benım adetım 30 gunde olurken 34 gunde fln düzensiz oluyor. Adette karın ağrısı yok oncesınde var . Gögus şişmesi fln yasamıyorum adet öncesinde. Kürtaj sonrası hersey değişti yumurtlama zamanları vs.