sebanur1313gmailcom Günaydın güzel anne adayları.5 haftalık hamileyim sancım çok oluyor normal mi sizde de bu durumu yaşayan var mı ?
[silindi] sebanur1313gmailcom gayet normal bende 6 haftalık hamileyim sol.kasigim arıyor dokttorum normal dedi bu ağrılar
beyazakgl sebanur1313gmailcom hamile olduğumu bilmediğim için regl sancısı sanmıştım hatta şöyle söyleyim hayatımda böyle bir sancı görmedim halbuki hamileymişim ama bunu doktora danışmakta fayda var mutlaka sorun
zeynepyldrm_07 sebanur1313gmailcom çok normal canım benim sanki belim ortadan kırılmış gibi ağrıyordu meğersem hamileymişim şimdi 20 haftalık oldum bile 🌸☺️
sebanur1313gmailcom Evet bende aynı durumu yaşiyorum şuan.inşallah normaldir bu durum tedirgin oldum açıkçası
sebanur1313gmailcom zeynepyldrm_07 Maşallah sağlıcakla dünyaya gelsin inşallah .Rahim bölgem çok ağrıyor özellikle
zeynepyldrm_07 sebanur1313gmailcom aynen benimde öyledi canım dakka başı lavaboya gidiyordum adet mi oldum acaba diye çünkü şiddetli ağrım da vardı her gidişimde bakıyordum adet değilim direk anladım ztn hamile olduğumu bi iki gün fln öyle sürdü sonra ağrım kesildi ☺️