canım bebeğin ka günlük bilmiyorum ama 2 saatte bir emzir hatta kendini sağ onu da ver Allah korusun sarılık olabilir bebeğin uyuyorsa şekeri düşüyordun uyandır benim oğlumda sarılık vardı ve sütüm gelmemişti bebeğime yetmiyordu ben sağarak sütümü çoğalttım ekstra zorla uyandırdım topuğuna vurdum sadece zıbınıyla emzirdim sonra tuttu sakın bu kdar uzun emzirmemezlşk yapma memeni tutmuyorsa şırınga kaşık biberon en kötü yine biberon dene