26+0 şuan bende kız bebek bekliyorum hareketleri yok denecek kadar az ama karnım da hep bir sertlik var kasılma gibi. Dün Dr gittim rahim ağzı kisalmasi var progesteron kullan dedi 2 hafta sonraya tekrar çağırdı. Çok heyecanlı ama bir o kadar da stresli bir süreç benim için. Daha önce erken doğum öyküm var. Rabbim hepimize yavrularımızı sağlıkla kolaylıkla güzellikle ve tam zamanında kucağımıza almayı nasip etsin