Selam kızlar. On aylık bi oğlum var. Normalde sleepy bebek bezi kullanıyorduk ama Molfix indirimde olunca onu almak istedik. Daha önce birkaç kez Molfix kullanmıştık zaten, memnun kalmıştık ama bu sefer öyle olmadı geceden beri üçtür taşırıyor. Sürekli ıslak çocuğun kıyafetleri. Sleepyde de arada taşırma oluyordu ama bu kadar sık değil. Molfixte bunu yaşayan oldu mu ? Acaba ben mi bağlayamıyorum, küçük mü geliyor vs diye düşünmeye başladım. Oğlum on kilo, bebek bezi üzerinde 11-18 kg yazıyor. Çoklu da almıştık. 100′lü ve iki paket. Şuan pişman oldum. Geceden beri üst değiştiriyorum 🥴