edak1 bende de öyle oldu kese var yolksaç var embriyo seçilemiyor dün devlete gittim oda seçemedi pazartesi tekrar çağırdı pazartesi sabahı oraya gideceğim pazartesi akşam da şehir hastanesine randevu aldım bakalım dünkü doktor küçük olduğu için olabilir diyor