Sonay2014 duygukiloken hayırlı olsun var kesin 🌸bende bugün yaptım belirgin çıktı bu şekil ilk yaptığım test silikti kanda 66 çıkmıştı bugün de vereceğim bakalım
anneyim01 Sonay2014 Hayırlı Olsun ☺️ Allahım Çiftçizgi görmenin sayısını arttr Hayırlısı ile Bana da Nasip eyle .Duama Amin dermisniz
duygukiloken Çok teşekkür ederimmm hepinize ben silik gördüğümde pek ümitli değildim ama bugün artık ben buradayım dediii🤣
ozge010  Benimde testime bakar mısınız 3. Gün embriyosu transfer oldum bugün 8. Günüm 2 gün önce ovitrelle yarım doz oldum ama genel çatlatma iğneleri sonrası hiç pozitif görmemiştim
Sonay2014 anneyim01 amin Allah ım isteyen herkese hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla nasip etsin inşallah 🥹🙏🏻