mama kullanıyorsan mamanı değiştir farklı mamalar dene ve içine hakiki zeytinyağı koyabilirsin benim oğlum 1 yaşında sıklıkla kabızlık sorunumuz yoktu ama 3 ayda bir mamanın numarası değiştiği için yeni mamaya geçtiğimizde çocuk moraracak kadar kendini sıkar yapamazdı hakiki zeytinyağı koyardım maaşına hemen çözülürdü bazende normal kabız olurdu yediklerinden en güzeli zeytinyağı birde mama kullanıyorsa ilk önce su sonra mama koy ve iyice erisin