Gozlemleyelim dedi ve bu arada bebeğimiz dönmüş baş aşağı eğer bir sıkıntı gelişirse sezeryanla almam gerekebilir dedi ama normal doguma doğru ilerliyor şu anda dedi çok cnm sıkıldı açıkça si bu üçüncü gebelik im ve diğer ikide hiç böyle birşeyle karşılaşmadım