Cansu48 Merhaba. Bebeğimin göbek bağı 5. Gün düştü ama hepsi değil içinde kaldı. Şimdi 11.gündeyiz ve bugün hafif kanama oldu bende atletinden gördüm. Acaba kalan da mı düşecek yoksa başka bişey mi başına gelen var mı😞 Acile gittim normal dedi yolladı beni🙄
Merve123a Cansu48 cnm 2 ğarça düşmezki kırıyunca tamamn füşmesi lazim kanamada olduysa demmekki kurumamiş açin göbek deliği dr götür hemn yakıp kapatıyorlar