mediha0 ödeme olarakta Aydın bey çok üç Mevlalarda normal muayene her hastanede edirnede 1800 tl Aydın bey 3200 alıyorum artı olarak doğum zamanı normal bir özel hastanenin 2-3 katı fiyat çekiyor benim için bunlarda sorun değildi ama 8. Aya kadar deli gibi ödeme yaptım kendisine bir doğum parası almıştır benden hatta daha fazlası işine gelmediği an bana gelmeyin diyip tüm bağı kopardı yani değmez kendisi için vicdanlı bir doktor değil arayıp sormadı bile biz aradık açmadı mesaj attık yanıt vermedi Allah’a havale ediyorum ayrıntılı ultrason yapıyorum diyor ayrıntılı ultrason raporu vermiyor bunlar başka bir doktora geçince büyük sorun oluyor