zeynepd18 Sürekli renny tablet çiğniyorum Gaviscon yok evde. Artık nefesimi kesiyor yanma Ne yapabilirim
nurellaaa__ zeynepd18 şuan aynı durumdan muzdarip olduğum için uyuyamıyorum bildiğin midem kaynıyor ve sadece bir bardak süt içmiştim o yüzden oldu ben maden suyu içerek biraz hafifletiyorum 🤦🏼♀️
semsem150 zeynepd18 20nci haftalarımdan beri aynı durumdayım 32 haftalık oldum gaviscon banamısın demiyor :(
ikiemanetinannesi zeynepd18 ılık süt yada şekerli su yada biraz tahin deneyin. Süt beni rahatlatıyor genelde. Tahini de burda bi anneden gördüm bir haftadır bir kaşık alıyorum. Gün içindeki yanmalar azaldı gerçekten doğuma kadar devam bebeğe de kilo aldırıyormuş ekstra
melis2705 zeynepd18 tahin bir de iğde gördüm bir yerde ama fayda edıyor mu bilmiyorum deneyim isterseniz
Milenamavi Ben ilk hamileligimde çok çektim seni çok iyi anlıyorum salatalığın varsa 10 dk buzluğa koy soy onu ye maden suyu fayda etmediyse
eylusko zeynepd18 maalesef ne yaparsan yap geçmiyor ama Gaviscon biraz rahatlatıyor bak Geçirmiyor diyorum rahatlatıyor biraz😀