beautiful_ NilVibe heyecanlandığındandır bende bir oğluş var maraton koşusundan fazla heyecan yapamıyorum 😅🤭
annekiz6141 beautiful_ uyyy yerım 🥰🥰🥰 çok çabuk gecıyor valla bizimde 66 sankı bız o rakamlarda takılı kaldık gıbı 😂🙊
NilVibe beautiful_ ben hiç yengeç tanımıyorum sadece duygusal olmasın istiyorum, ben çok duygusalım, bundan nefret ediyorum😄 bebeğim o kadar duygusal olmasın yazık