eslem2121 kızlar kızım azı dilinde çürüme var ve dökülme ağrıyor galiba naplamıyım yarın bir doktora götürsemmi
tahamommy eslem2121 geçmiş olsun aşkım, götür tabi doktora, şuan ağrıyosa da bi karanfil yağı varsa iyi gelir
beautiful_ eslem2121 götür kuzum bizmkinin de çürüdü arada acıyor diyor ya fırçalıyoruz ya da ağrı kesici veriyorum
eslem2121 tahamommy yok aşk ya karanfil yağı yok ağrı kesici veriyorum vallahi diş ağrısı çektiğini görünce içim parçalanıyor 🥺🥺🥺
eslem2121 beautiful_ acıyormu aşk seninkininde benimki acıyor dio ölüyorum ben o acıyor diyişini o değil bnmde 20 lik diş çürük ağrısından ölüyorm 🥺
bsr18_ eslem2121 oğlum 5.5 yaşında çok dişi çürüktü dolgu yaptırdık. Birsürü küçük küçük çocuk geliyor. Evde ağrı çektirmeyin hemen götürün 1 gün acıyo diyolar ertesi güne birsey kalmıyor
asil15 eslem2121 oy kuzum benim doktora götür cnm biz dayanamıyoruzki onlar nasıl dayansın benimkininde kırılmış arada ağrıyor oğlanın bebisten fırsat bulsam gidicem.
eslem2121 asil15 bnmde 20 lik dişş çürümüş kulağıma boğazıma verriyor acaba ben napacam aşk ya valla kendimi bıraktım onun derdine düştüm
user99 eslem2121 kesinlikle götür çünkü en arka dişleri 11-12 yaşlarında düşecekler büyük ihtimalle ampütasyon dediğimiz tedaviyi yaparlar ama 4 yaş çok küçük olduğu için sedasyon önerebilirler canım
Deleted33000 eslem2121 götür aşkım gerekirse o dışı çekip yerine tutucu yaparlar böylece yeri kaybolmaz dişleri düzgün çıkar