betul001_ Doguma 18 gün kaldı korku ve heyecan var hazırlık tamam mı bilmiyorum sizce ne yapmalıyım ya da siz neler yaptınız son günlerde ne yapmam lazım
merveeed123 betul001_ benimde 18 gün kaldı hersey hazır çok yorulmadan egzersiz yapmaya baslicam yarın topla filan Allah hepimize kolaylik versin🎀
emineuc Uygulamaya göre 10 günüm kaldı. Tül perde yıkadım cam sildim doğum çantamı hazırladım bebeğin odasını hazırladım temizledim beklemedeyim şimdilik kötü yok heyecan var
adnufff 38+3 benimde beklemedeyim alt tarafıma çok baskı yapmaya başladı otururken çok zorlanıyorum artık sizdede öylemi
betul001_ adnufff evet balım ben otururken baskı oluyor sanki açılıyormuş gibi hissediyorum sonra idrarım geliyor