Kizlar 18 haftalık hamileyim ve 8 cm lik bir kistim varmış. Beni çok zorluyordu. Bende aldiralim dedim doktora. Neyse şırıngayla aldı 15 dk falan sürdü. Fakat bunun için 25 bin odeme yaptık. Gerçekten bu kadar tutacağını bilsem yaptırmazdım. Yani sizce de bu ücret çok değil mi .