mavibonck saçmalama kuzum bunların hepsi vesvese. Allahın izni ile herşey çok güzel olacak. Yarın kızına kavuşacaksın, diğer kızını getirecek babası ona abla olduğunu söyleyeceksin. Böyle şeyler düşünüp neden minik prensesi üzüyorsun. Hem bir şey diyim mi genel anestezi süper bir şey. Kız herkes ameliyat olmaktan çok korkuyor. Ben bana bir şey olsa ameliyat deseler seviniyorum neredeyse aldım bir kere genel anestezinin tadını, kafası çok iyi çok 😄 Sen kendine gelene kadar ağrımda olmuyor. Öyle değişik şeyler düşünüp üzme kendini. Herşey çok güzel olacak inan bana, yarın bana haklıymışsın diyeceksin. Sen bence şuan doğuma kimleri çağıracağını düşün eşine söyle sen ayılmadan kimseyi çağırmasın, ben senin yerinde olsam şuan en çok küfür etmekten, ağzımdan bir şey kaçırmaktan korkardım. Diğer durumlar için korkma sevin ne güzel bebişinde kavuşuyorsun. Çıkınca yaz yine, güzel haberlerini bekliyorummm 🌸 unutma her şey çok güzel olacak 🤍