lol Kızlar 1 aylık oğlum var doktorlar Peygamber sünnetli olduğunu söyledi idrar çıkışı da iki delik gibi o yüzden doktor 1 1 buçuk yaşında sünnet olabilir daha önce olmaz dedi varmı daha önce yaşayan bu durumu
pamugummmm lol Benim oğlum öyle doğdu. Bizde tek delik vardı ama aşağıdandı. 8 aylıkken kontrole gittik 10 aylıkta da sünnetini oldu. Başka doktorlara da danışmanızı ve iyi bir çocuk cerrahına yaptırmanız öneririm
lol pamugummmm şehir Hastanesi’ne doğum yaptım oranın çocuk Cerrahisi ile görüştük oda Şimdi hiçbir işleme gerek yok ddi 6 aylık olunca çağırdılar bakalım
momrose pamugummmm merhabalar sadece sünnet mi oldu yani cerrahi bir müdahale olmadı mı bir de usg de anlaşılmış mıydı
pamugummmm lol bizimde süreç öyle ilerlemişti 6 ayda ve 8 ayda gittik 10. Ayda ameliyat (sünnet ) kararı alındı.
pamugummmm momrose hayır anlaşılmadı doğduktan sonra doktor söyledi. Daha önce duymadığımız bir şey olduğu için bayagı araştırdık. Benim oğlumun en hafif düzeyiydi. Normal ameliyat gibi oldu altta delik vardı kapatıldı üstten verildi.
momrose pamugummmm ben 19 haftalık hamileyim doktorum pipi kısa olduğu için peygamber sünnetli olabilir dedi buna mı bağlı bilmiyorum
pamugummmm momrose bizde 9 ay boyunca öyle bir şey söylemedi doktorumuz hatta ayrıntılı ultrasonda da görünmemişti.