zeynaa16 Merhaba. Benim amh fsh değerlerim sıkıntılıydı. Sol tüpüm tıkalıydoı. ve tedavi sürecinde hep soldan yumurtladığım için asılamaları da doktorum yapmadı. Bir başarısız tüp bebek denemem var. Tam 2. Tüp bebeğe haIrlanıyorduk ki tıkalı tarafım yine bir adet yu urta üretmeye karar verdi regl oncesi. Doktorum yumurtalıklarım calısmasını engelleyici bi iğne verdi. Bir de adet geciktirici verdi. Sonra ilacı bırakıp regl günümde haber vermemi söyledi. Ve o regl günü 9 ay boyunca hiç gelmedi🤣 kıZım doğal yollardan kendisi olmayı tercih etti. Mucize oldu yani 3 sene sonunda. Rabbi size de kendi mucizenizi yazma fırsatı versin inşallah