Ayben Atıcıya gittim,Serhat Altınkayaya gittim en son Hilal Efeye gittim ve en çok hilal hanımdan memnun kaldım. Serhat hocada iyi ama biraz yoğun ve bu ara randevusu da az. Sezeryana da kendi doktorunun gününe denk gelirsen giriyormuş yoksa o gün kim nöbetteyse o giriyor bende 34+4 haftalığım 36 da gidince sezeryan günü verilecek