Hanımlar merhaba eşim Varikosel ameliyatı oldu 8 ay önce 1.5 yıldır bebek istiyoruz takvime göre reglim 28 nisanda başlaması gerekiyor ama iki gündür gelen yok sadece arada peçeteyle silince iç tarafa doğru açık kahve sarı akıntı geldi iki gündür ara ara geldi sizce bu yerleşme olabilir mi test yapmaya çok korkuyorum