Kızlar selam 👋 benim son regl tarihim 24 nisan hala regl olmadım döngüm 30 gün falan normalde ama son 4-5 ayda bir kere 2 ay gecikti bir kere erken geldi bir kerede böyle çok minik akıntı gibi geldi. Geçen sene bu zamanlar kimyasal gebelik geçirmiştim. Son 4-5 aydır tekrar deniyoruz şansa tüm dengem bozuldu. Şimdi de akıntı içinde böyle kahverengi lekelenme gibi geliyor bir damla gibi çok değil. Bugün test yaptım negatif ama ne bileyim değişir mi erken mi yoksa yine mi düzensiz ne dersiniz kafam allak bullak