Kizlar 6 aylik hamileyim augustos ayinda dogrucam insallah oglum 2 bucuk yasinda doona arabamiz var onu kardesine kullanmayi düsünüyorum, oglumun simdiki kullandigi arabasi prego. Kardesi dogdugunda nasil yapicam oglum hala arabaya biniyor binmezse zapt edemiyorum avmlerde filan sart yani. Bi cözüm bulamadim sizin bi fikriniz varmi?