lokismommy Allah razı olsun,çok teşekkür ederim 🤲🏻 hiçbişey yapamadım,şoka girmiştim o günlerde ne yaptım onu bile hatırlamıyorum.İnsan canının hiçe sayıldığı bir ülkede yaşadığım için kedi ile ilgili bir dava olsa kimsenin umurunda olmayacağını düşündüm…