daisyeeve Ben yanıma kimseyi çağırmadım, annemi çağırsam babam rahatsız tek kalamiyor, zaten annem yada kayınvalidem doğum öncesi yanımda olsa rahat edemezmişim, ilk doğumda çok yakın bir arkadaşım vardı o geldi öncesinde, doğumdan sonra da kayınvalidem geldi, bu doğumda da arkadaşım gelecek ama arkadaşimin da çocuklari var eğer önce sancım başlarsa ve gece olursa kimseye haber vermeden sessiz sedasız gidelim diyorum hastaneye, sabah haber veririm diye düşünüyorum