Depresif_polyanna 6+4 de kalp atışını duyduk sonra 7 haftada kanamam oldu sonra 7+4 de kendi doktoruma gittim oda kalp atışını dinletti gayet güzel kanama alanın var azalmış ama dedi bugünde iğne olacakken muayenede olayım bi dedim ama demez olaydım kalp atışını duyamadı göremedimde dedi hafta içi kendi doktoruna çık mutlaka dedi 😔