İlk hamileliğimde oğlum bana hiç problem yaşatmadı sorunsuz bir 9 ay geçirdim ne mide yanması yaşadım ne bulantı sadece kramplarım çok oluyordu geceleri, aktif bir hamilelik geçirdim 36 haftalıkken beykoza edirneye gezmelere gittim hiçte yorgunluk hissetmedim aradan 2 yıl geçti ve şu an kızıma hamileyim sürekli uyku isteği ve yorgunlukla baş ediyorum bulduğum heryerde uyuyorum çok farklııı 😂 sizde durumlar nasıl sizler neler yaşadınız