yasozi16 Bugun doktor kontrolunde herseyi normal bas cevresini kucuk olctum perinatolojiye randevu actim mutlaka git dedi 22+1 sistemsel haftam 21+4 cocugun gelisimi gozukuyor normal mi daha once basina gelen var mi
papatiaa yasozi16 abartmış 2haftaya kadar küçük büyük çıkması normal benımde geriden geliyor sıkıntı yok diyor 38haftadayım bas 36 yazıyor mesela
NilVibe yasozi16 ben de geçen 18 gün geri görünüyordu baş çevresi bir sonraki kontrolde bir hafta ileri çıktı. Cihaz kaynaklı, duruş kaynaklı değişiklik olabiliyor sıkma canını lütfen. Sen de gördüğü fark küçücük neyine perinatoloji ye git dedi anlamadım
yasozi16 Mertin_Annesi zaten haftasal bisey soylemedi bas cevresi normale gore kucuk hemen detayli yaptir gel dedi o neden olabilir ki