Merhabalar 27+2 günlük hamileyim. İlk hamilelikte yüksek tansiyon ile doğum yaptım. 34 haftada 1600 kilo doğdu oğlum 35 küvezde kaldı çok şükür şuan 6 yaşında tekrar hamileyim. Hamile kamadan 6 ay önce tansiyon hapına başladım bu zamana kadar yükselmedi ama 2-3 gündür 133/95 leri görüyorum. Buna benzer durum yaşayan var mı neler yapabilirim evde