haticeafsar 21+4 te detaylı için erken mi bir sonraki hafta bayram tatili her yer kapalı bir 23te gitsem 5 haftadır görmemiş oluyorum dayanırmıyım bilmiyorum😂 erkenmi sizce
senemyilmaz candaymom net olarak bebeğin yüzü görünüyor mu bende 20+3 te yaptıracağım bazı anneler erken olduğunu yazmış
candaymom senemyilmaz evet benim bebeğim görünüyordu kendi doktorumda baktı ama peritnoloji doktoru iyi bi cihazıda vardı çok güzel bet görünüyordu tabi daha ilerledikçe daha etlenicek ama tüm ölçümleri yaptık çok şükür
fdegirmencii Haftada yaptırdım kendi doktorum en iyi haftayı seçmişsin demişti bebeğimizi de net bir şekilde görmüştük