Kızlar selam bugün kontrolüm vardı midem rahatladı mide yanmam bitti dedim bakayım dedi ultrasonla karından bebek kanalda dedi bu iyi bisey dedi kızlar ilk gebelik sancı vsr yok ara ara baskı oluyor vajinamda o kadar normal mi ya ne zaman gelir bebiş çatı muayenesi yapmadı doktorum hiç nst güzel çıkıyor sancı çıkmıyor