Merhaba! Umarım biri bana yardımcı olabilir.
İstanbul’da yaşayan bir yabancıyım ve SGK’lıyım. İlk bebeğime hamileyim ve doğumum yaklaşıyor.
Devlet hastanesinde doğum süreci nasıl işliyor tam olarak anlayamadım. Sancı başlayınca direkt herhangi bir devlet hastanesine gidip doğum yapabilir miyim? Yoksa daha önce gidip hastaneye kayıt olmam mı gerekiyor, doktor seçmem mi lazım?
Anadolu yakasında yaşıyorum, bu bölgedeki hastanelerle ilgili tavsiyeler de çok yardımcı olur.
Gerçekten ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, bu yüzden deneyimi olanlardan bilgi alabilirsem çok sevinirim.
teşekkür ederim.