smmgtpll @aslmoms kızlar hamileliğinde ful yolculuk yapmış birisi olarak, konya-istanbul(7 haftalık bir gğn kaldık), konya-sakarya(30 haftalık aynı gün gidip döndük) ç, türkiye-suudi Arabistan(uçak 25-27 haftalık) , konya-erzincan(31 haftalık ertesi gün döndük) yol yaptım. Yolculuk çok kolay olmuyo, arabanız rahat değilse hiç çıkmayın derim. Arka koltukta ya da ön koltukta koltuğu yatırarak uzanma ihtimaliniz varsa daha kolay olabilir.