tugce4545 Doğum yapalı 8 gün oldu ve kanamam 4.ncu günden sonra azalmıştı ama 2 gündür arttı kanama yoğun bir şekilde geliyor yaşayan var mı bu durumu ve ağrım oluyor
revsnnnn tugce4545 Benim ilk 2 gün yoğun gelmişti sonrasında lekelenme tarzı gördüm daha da gelmedi. Bence bir görün
kurkmantosuzmadonna tugce4545 bir gidin. Rahminiz temizlenmiş mi normal mi sor. Benim de mesela ilk başlarda çok geliyordu sonra azaldı ama inanılmaz sancım vardı. Kontrole gittim kan pıhtısı olmuştu rahmimde. Doktor dil altı kan sulandırıcı verdi onunla yeniden kanama başlatttı.