sirine2 lokismommy benim 22 Nisan da betam 8998 di o zamana göre 5+1 di geçen perşembe Yolk sac pozitif dendi 1 hafta sonra gel dedi bu sonuçlarla geç döllenme olabilir mi
cuteregina sirine2 dört farklı doktora gittim hiç böyle bir şey duymadım hepsinde de yaptırdım gayet iyi bebek
lokismommy sirine2 valla beni 11 haftalığa kadar devlette vajinal ultrasona aldılae hiçbir şey olmadı inanma böyle şeylere bi zararı olsa tıpta böyle bişey olur mu hiç
lokismommy betaya göre kalp atışı duyuluyor mu bilmiyorum kalp atışı duymadan1 gün önce benim beta hcg 7548 çıkmıştı sizin sonuçlarla yakın geç döllenme değildir büyük ihtimalle olsa bile birkaç gün sonra bi daha gidersin stres yapma duyarsın inşallah korkma💖
sirine2 lokismommy haklısınız galiba insanın ilk gebeliği olunca etrafındaki herkes doktor oluyor ve bizde psiklojikmen kafaya takıyoruz ☺️
[silindi] sirine2 evet duyulur benimki 6+4 duymuştum çok şükür .darısı sizin başınıza inşallah duyarsınız 🤲🏼