elifciik 08061999 bende baştan beri hiç olmadı ama herşeyin normal olduğunu söyledi doktorum. Bende 7 haftalığım vücudun hormona alışma süreci ile alakalı bazı belirtilerin kaybolması ya da hiç olmaması
08061999 elifciik bende baya yogun sekilde 6 haftaya kadar vardi simdi birden farkettim birkac gundur nerdeyse hic yok denilecek kadar galiba vicut alisiyor Ilerleyen zamanda tekrar olurmu aceba