mrmother kızlar size bir sorum olacak adetime 4 gün var ve elimde ovülasyon testi vardı yaptım ve ikinci çizgi bu şekilde çıktı sizce hamilelik var mı
rrr-arra mrmother adet günü yaklaştıkça LH testleri az da olsa koyulaşıyor. Gebelik şüphesi için pike çok yakın yada pik olması gerekiyor diye biliyorum. Gönlünüze göre olsun inşallah 🩷
sanli_hh Gebelik var gibi duruyor. 2 günde bir tekrarlayın testi, beklenen adet gününden sonra gecikmeyi takiben 2 güne de kan verirseniz net öğrenirsiniz kan sonucuyla. Güzel haberlerle inşallah 💗
mrmother Bu testi iki gün önce de yaptım ikinci çizgi hiç çıkmadı bugün yapıp görünce hamilelik olabilir mi dedim
nazliiaytac mrmother ben de ovülasyon yaptığımda böyleydi 1 hafta bekledim kan verdim ve 4 haftalıktı şu an 15+3 oldu bile🤷🏼♀️
mrmother nazliiaytac sağlıkla kucağınıza alın inşallah umarım vardır yarın sabah testle deneyeceğim bakalım bende 😊🤲
samaa_ nazliiaytac dpo7deyim bat 8 mayis. Ovulasyon bende bugun boyle cikti🥹 3-4 gun once cok daha silikti
nazliiaytac mrmother amin inşallah teşekkür ederim 🙏🏻 Allah kalbinize göre versin gönlünüzce olur umarım vardır sonucu paylaşın bekliyoruz🫶🏻
mrmother gunebakann bundan sonra gebelik testi yapmıştım silik çıkmıştı ama sonra regl oldum sanırım kimyasal oldu