svvlnzm_ Bağkurlu olup doğum parası alan varmı aranızda benim kendi işletmem var ve doğum iznine ayrılacağım sizce alabilirmiyim
user99 svvlnzm_ ben almıyor diye biliyorum çalıştığım yerde ki patronlarımın ikisi de almadı ama yine de bi sorun isterseniz
cuteregina svvlnzm_ siz ne kadar yüksek yatırırsanız primi o kadar yüksek alırsınız ödemeyi asgari ücretten yatırırsınız hesaplamada asgari ücretten olur