Mrb kızlaar😃 Bişi sormaya geldim zatn benm konularım hep soru sormak oluyor😁. Uzatmadan konuya geçeyim. Kürtaj oldum 18 Mayıs’ta ve 9 Nisan’da regl oldum. Eşim şehir dışında çalışıyor 2 haftada bir izni var 2 günlük. Neyse geldiği tarih de tam yumurtlama dönemine denk geldi tabi bilmiyordum. Hiç takip de etmem açıkçası. İlk defa prezervatif kullanacakti ve ilk taktığını çekiştirdi bir bilgisi olmadığı için yırtıldı o 2. De ben açtım hani öyle olck diye o ara da çekmiş mı ne yapmış hiç görmedim işim vardı çamaşır fln çalıştırmam gerekiyordu git gel yapıyordum 🤦 keşke dursaydım yanında. İlişkiye girerken o da yırtıldı. Ve gerçekten de bilmiyordm yumurtlama günlerinde olduğumu ilaç yoktu evde ve malesef köy yeri ulaşmam da çok zor. Artık boş verdim bende. Şimdi reglma 8 gün var o zmna kdr regl olmazsam eğer ilişkinin üzerinden 14 Gün geçmiş oluyor. Testte pozitif çıkar mı? Önceki gebeliğimde regl bittiği gibi hamile kalmstm o yüzden kaç günde testte çıkar pek bilgim yok🙂