Kızlar 20+5 oldum bugün detaylı ultrasona girdim gitmeden kahvaltımı ettim kahvemi içtim çikolata yedim yürüdüm ama daha nasip olmadı kızımın yüzünü görmek akşamına özele gittim ordada göstermedi asla göstermiyo doktordan geliyorum tekmelemeye hareketlenmeye başlıyo kime benziyor bilmek istiyorum bide bugün iki eliyle kapadığı gibi iki ayağınıda yüzüne yaslamış komple korumaya almış kendini napcam ben bu kızla benim gibi olan ve buna çözüm bulan var mı hep sırtını dönüyo😀