Meryem345 bize 12 de 2 Li tarama için gittiğimizde doktor kıza benzettim ama erken henüz dedi . 15 de kesin kız dedi. Benm oğlumda da 12 de erkek gibi ama netleşmiyorum demişti yine 16 17 gibi kesin erkek dedi bacak arasınıds göstermişti ikiside hiç değişmedi cnm gören doktor söylüyor 22 de erkek dediyse erkektir o sağlıkla gelsin minik kuzucuk 💙