tubayilmaz bu doktorların direk dış gebelik veya kimyasel demesinden böğğ geldi. kız 250yle hangi keseyi görmeyi planlıyordu zaten, online eğitimle mi doktor olmuş acaba. ben 2binlerdeyken betam 6.haftada anca kese gördüm. dış gebelikte geçirdim daha önce bende çok kanama ve aşırı sancı vardı, betam bi inip bi çıkıyodu