haziransekiz ben 2 tane 5 li takım götürdüm 3 tane de ınce battanıye bi takımı doğduğunda gıydırdım kirlenmemişti ama hastaneden çıkarken dıger takımını gıydırdım 1 tane battaniyeyi altına serdim bi tanesiyle de sardım dıgerını de çıkarken ana kucağının üstünü örttüm yeterli oluyo yani 😌😌