medineaktaas Merhabalar bebeğim 13 haftalık ıkılı taramada doktor yüzde 80 kız dedi ama ben erkek hissediyorum ve öyle olduğunu düsünüyorum yorum yapar mısınız aciil🥹
asmin_12 medineaktaas erkek olsaydı cıkıntısını görürdü doktor ama yanılma da olabilir 16 17.haftada net belli olur