Hatice6606 Kizlar merhaba ankarada zekai tahir veya zübeyde hanimda dogum yapan varmi nasil ilgililermi dogum icin uygunmu sizce ???
Aselmoms Hatice6606 ben orda yapıcam nasip olursa herkes cok iyi diyor benim akrabalardan da dogum yapan var orda cok övdüler bizde öyle karar verdik.
Bisofiya Hatice6606 GATA’yı tavsiye ederim canım, hem odalar 2 kişilik hem daha iyi ilgileniyorlar, 2 arkadaşım orada doğum yaptı gayet memnun bende orada yapacağım inşallah
Hatice6606 Bisofiya takipli hasta olmadigimiz icin sıkıntı yaparlarmiki acaba esimin isi geregi dogudayiz dogum ankarada olck
Bisofiya Hatice6606 Onu bilmiyorum canım 🤔 İmkanın olursa birkaç kez kontrole git durumu açıkla istersen, ne desem yalan olur şimdi 🤷🏻♀️